دانشگاههای علوم پزشکی شمالغرب جهت بررسی مشکلات اجرایی طرح تحول درتبریز گرد هم آمدند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 906
نویسنده : مهدی

دانشگاههای علوم پزشکی شمالغرب جهت بررسی مشکلات اجرایی طرح تحول درتبریز گرد هم آمدند

تبریز- ایرنا- دانشگاههای علوم پزشکی شمالغرب در راستای بررسی مشکلات اجرایی طرح تحول نظام سلامت در مرکز کشوری مدیریت سلامت در تبریز گرد هم آمدند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز شنبه در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای هیات رییسه دانشگاههای علوم پزشکی اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان و آذربایجان غربی و دانشکده علوم پزشکی مراغه عضو این جلسه هستند.

محمد حسین صومی بحث و تبادل نظر در خصوص سیاست گذاری و برنامه ریزی امور سلامت استانها و حرکت یکسو در جهت اجرای طرح تحول نظام سلامت و بررسی مسایل و موارد مربوط به نحوه اجرای آن و ارجاع نتایج آن جهت لحاظ درسیاستگزاری به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را از اهداف جلسه برشمرد.

وی با بیان اینکه تشکیل چنین جلساتی زمینه ساز تجمیع نظرات و افزایش همکاری دانشگاه ها در طرح تحول نظام سلامت است افزود: همچنین بستر مناسبی برای همکاری دانشگاه های هم قطب در دیگر حوزه های سلامت همچون انجام طرح های پژوهشی مشترک فراهم می سازد.

وی برهمفکری اعضای هیات رییسه دانشگاه ها و اتخاذ تصمیمات منطقه ای تاکید کرد وگفت: ضروری است در راستای جمع بندی نکته نظرات کارشناسی دردانشگاه های قطب جلساتی برای هم افزایی و انتقال تجربیات تشکیل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز گفت: ضروری است از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دانشگاههای منطقه در راستای هم افزایی بیشتر برای رسیدن به اهداف نظام بهره مند شد.

جواد آقازاده با بیان اینکه تمام دانشگاههای علوم پزشکی کشور مستقل هستند افزود: ضروری است دانشگاهها برای حفظ و ارتقای جایگاه قطب ها تلاش کنند تا در سیاستگزاری ها از مصوبات و نظرات قطبها استفاده شود.

علیرضا بیگلری رییس دانشگاه زنجان نیز گفت: با هم فکری و هم افزایی دانشگاههای علوم پزشکی شمالغرب خواهیم توانست اشکالات و ابهامات موجود در طرح تحول نظام سلامت را برطرف کنیم.

رییس دانشگاه اردبیل نیز با بیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت دستورالعمل های مختلف با برداشت های متفاوت روبرو شد گفت: تشکیل قطب ها موجب هم افزایی و یکسان سازی اجرای طرح در حوزه های مختلف دانشگاه خواهد شد.

فرهاد پور فرضی تاکید کرد: ضروری است با تشکیل دبیرخانه تمامی دستورات این جلسات مستند و قابل پیگیری در وزارتخانه شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 822
بازدید ماه : 6792
بازدید کل : 206391
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com